Early Booking Nisipurile de Aur - zona Chaika


Early Booking Nisipurile de Aur - zona Chaika
Pret:
Destinatie: Bulgaria
Data: vara 2019

Curs valutar azi

NISIPURILE DE AUR - ZONA CHAIKA

VARA 2019

LISTA HOTELURI:

Conditii generale de rezervare

HOTEL MAGNOLIA CLUB 3*

Conditii generale de rezervare          

  1. 1.      Rezervarile cu Early Booking sunt valabile in DOAR urmatoarele conditii:
  • Nu sunt admise schimbari pentru rezervarile cu Early Booking dupa transmiterea rezervarii. Orice tip de schimbare (modificare nume turisti, componenta camera respectiv adaugare sau scoatere de persoane, modificare perioada, tip de camera etc.) este considerata o noua rezervare si se poate confirma in limita disponibilitatilor la acel moment. Noua rezervare nu va beneficia de nicio reducere.
  • Early Booking este valabil doar daca este mentionat in rezervare si in voucher.
  • Rezervarile modificate nu mai beneficiaza de Early Booking.
  • Rezervarile neachitate conform termenelor de Early Booking se vor anula automat.
  • Pierderea reducerii de Early Booking nu este o penalizare, ci inseamna pierderea unui beneficiu oferit in anumite conditii care nu sunt respectate. Penalizarea se aplica la un serviciu neutilizat.
  1. 2.      Modificari:

      Este posibil ca modificarile de nume in perioada de stop sales sau de release sa nu fie acceptate de hotel.

  1. Reduceri:
  • Reducerile (inclusiv Early Booking si Extras) nu se aplica la suplimente de masa pentru adulti sau copii, la cinele festive de Craciun si de Revelion, la suplimentele pentru adulti sau copii cazati in pat suplimentar, suplimente pentru parcare, baby cot, etc.
  • Early Booking si Extras nu se cumuleaza (doar daca se specifica altceva).
  • Noptile gratuite la oferta Extras se acorda din perioada cu cel mai mic tarif.
  1. 4.      Anulari si no show:
  • Penalizarile pentru anulari sau no show sunt specificate la fiecare hotel in parte.
  • Orice modificare in rezervare este considerata anularea rezervarii initiale si respectiv o rezervare noua.
  • Daca turistii parasesc hotelul mai devreme decat in rezervarea initiala, acestora nu li se va returna suma de bani pentru noptile ramase
  1. 5.      Overbooking:
  • In cazul in care hotelul anunta overbooking, agentia are dreptul de a reloca turistii intr-un hotel de aceeasi categorie sau de o categorie superioara, iar turistii trebuie sa accepte variantele propuse.
  1. 6.      Reclamatii si plangeri:
  • In cazul in care apar plangeri referitoare la serviciile turistice, se va face tot posibilul pentru a le rezolva cu cooperarea reprezentantilor locali. Daca solicitarile nu sunt rezolvate pe loc si se primeste de la  turist o plangere oficiala in scris, acesta trebuie sa fie trimisa in termen de maxim 7 zile de la data plecarii. In acest caz, se va transmite un raspuns oficial in termen de 30 de zile.
  1. 7.      Clasificarea hotelurilor:
  • Clasificarea hotelurilor este data de partenerul bulgar, fiind bazata pe bazata pe criteriile de clasificare locale si poate sa difere de categoria oficiala. Acestea difera de la o tara la alta.

Alte mentiuni:

  • Este posibil sa existe anumite diferente intre tipurile de camere din oferta hotelurilor si tipurile de camere de pe site-ul oficial al hotelului respectiv.
  • Patul suplimentar poate sa fie o canapea extensibila, un fotoliu extensibil sau un pat pliant.
  • Termenul de apartament difera de la un hotel la altul. Apartamentele pot avea 2 camere separate, cu  sau fara usa intre ele sau pot consta intr-o singura camera mai spatioasa.
  • Vederea la parc sau la mare a unei camere poate fi partial blocata de vegetatie; vedere la parc se refera la orice alta vedere diferita de vederea directa sau partiala la mare. Vederea la mare nu inseamna intotdeauna ca din camerele respective se poate vedea marea. In aceasta categorie sunt incadrate camerele care au vederea in directia marii. Vederea efectiva a marii depinde de amplasarea hotelului fata de mare, de arhitectura acestuia, de pozitia unor eventuale corpuri din complexul hotelier (terase, restaurante, alte corpuri de hotel) ce sunt situate in fata camerelor, de inaltimea copacilor aflati in  apropierea camerelor, de etajul unde sunt amplasate camerele. De asemenea, vederea la mare nu inseamna neaparat vedere frontala la mare. Poate fi vedere frontala la mare cand sunt 2 tipuri de camere: cu vedere laterala la mare si cu vedere frontala la mare.
  • Mentiunile si observatiile facute  in momentul rezervarii reprezinta dorinte ale turistilor, ca de exemplu: sa fie camere alaturate, camere pe acelasi etaj, camere situate la etaj inferior sau etaj superior, pat matrimonial, un anumit tip de vedere, camere intr-un anumit corp de cladire (cand nu sunt tarife diferentiate pe cladiri). Ele nu se garanteaza  si nu se pot confirma. Repartitia  camerelor se face strict la receptia hotelului in functie de disponibilitatea la momentul cazarii (si nu din agentie), indiferent de data la care a fost trimisa rezervarea.

Serviciile pentru care nu exista taxa nu se garanteaza si nu se trec pe voucher (respectiv mentiunile si dorintele din paragraful anterior).

Neindeplinirea acestor dorinte nu reprezinta motiv de parasire a hotelului.

  • In general ora de check-in la majoritatea hotelurilor este incepand cu ora 14:00, sau mai tarziu, in functie de gradul de ocupare a  hotelului. Pentru alte hoteluri ora de check-in este dupa 15:00, iar check-out-ul se face la uneori la ora 10:00 sau pana la ora 12:00 dimineata. In functie de disponibilitate, poate fi posibil late check-out, la cerere, la fata locului si contra cost. La All Inclusive se intra cu gustari si cu masa principala cina si se iese cu pranzul. La Demipensiune de asemenea se intra cu cina si se iese cu pranzul.
    • Unele hoteluri pot solicita la check-in o anumita suma de bani reprezentand contravaloarea garantiei pentru eventuala consumatie din minibar, convorbiri telefonice, anumite daune, etc. Aceasta garantie  poate fi platita in cash sau  cu cardul  si li se returneaza turistilor la plecare.
    • Serviciile de demipensiune includ micul dejun  si cina - nu sunt incluse bauturile. Acestea se achita direct de  catre turisti la restaurantul hotelului. Aceste servicii difera de la un  hotel la altul si de la o tara la alta.
    • Sezlongurile si umbrelele la piscina si la plaja in cazul in care sunt gratuite sunt disponibile doar in limita disponibilitatii.
    • Piscinele interioare ale hotelurilor sunt functionale in general doar in lunile mai si septembrie.
    • Parcarea nu este obiect de contract, de cele mai multe ori este contra cost, poate fi nepazita, si nu se garanteaza/ rezerva din agentie, Locurile de parcare pot fi ocupate si platite doar de catre turisti, la fata locului, in limita disponibiitatilor. In fiecare statiune exista parcari publice, contra cost.
    • Tarifele transmise sunt valabile doar pentru cetateni romani. Tarifele pentru alte nationalitati sunt la cerere.
    • Datele de nastere (corecte) ale copiilor trebuie transmise obligatoriu odata cu rezervarea.

Nota: Responsabilitatea pentru corectitudinea datelor transmise (nume/prenume turisti, data nasterii - in cazul copiilor, check-in, check-out, hotel, tip camera, nr. oferta speciala sau Early Booking), apartine in totalitate solicitantului. Daca se constata neconcordante intre rezervarea transmisa catre noi si datele reale ale turistilor, diferentele de tarif aparute ca urmare a corectarii revervarii se vor factura ulterior si vor fi suportate de catre solicitant. Verificarea datelor din documentele de calatorie ale turistilor intra in atributiile solicitantului; acesta raspunde direct pentru veridicitatea lor.

  • Ofertele speciale nu se aplica la rezervarile deja confirmate, ci sunt valabile doar pentru rezervarile facute de la data emiterii ofertei si trebuie mentionate in rezervare si pe voucher. In caz contrar, nu se vor aplica.
  • Alegerea pachetului turistic sau a unui hotel reprezinta decizia turistului, iar responsabilitatea alegerii acestuia ii apartine in intregime.

EARLY BOOKING SPECIAL 2% reducere suplimentara – se cumuleaza cu EB standard

ü FARA AVANS SI FARA PENALIZARI

Termenul de plata este conform primului prag de reducere Early Booking standard.

Fara avans: plata integrala pana la primul prag de reducere Early Booking standard.

Fara penalizari: pentru anulare pana la primul prag de reducere Early Booking standard.

HOTEL MAGNOLIA CLUB 3*

Localizare: in linistita si retrasa statiune Chaika, undeva intre binecunoscutele statiuni Nisipurile de Aur si Sf. Constantin & Elena. Hotelul se afla la circa 150 m de plaja Cabacum, la 6 km de centrul Nisipurile de Aur, 14 km de Varna. Coborarea spre plaja fiind pe o portiune de drum asfaltat si scari.

Facilitati Hotel: ofera cazare in 2 corpuri de cladire, situate foarte aproape unul de celalalt, oferind cazare intr-un total de 199 camere duble, restaurant a la carte, plaja privata cu beach bar.  Fiecare hotel dispune de restaurant cu terasa descoperita, lobby bar si bar la piscina. Fiecare hotel dispune de piscina exterioara pentru adulti, exista o piscina pentru copii; sala de conferinta, seif la receptie, magazine, birou de schimb valutar, acces Internet, teren de tenis. Cele doua hoteluri Magnolia 1 si Magnolia 2 dispun de terenuri de volei si baschet, loc de joaca copii, biliard, fitness, masa de tenis. Hotelul dispune de programe de animatie seara.

Parcare mica in fata hotelului.

Facilitati copii: 2 terenuri de joaca, piscina exterioara pentru copii la Magnolia 2.

Gratuit: sezlonguri si umbrela la piscina si la plaja, internet Wi-Fi in zonele publice, fitness, teren de tenis (echipamentul de tenis este contra cost), teren de basket, teren de volei, tenis de masa, darts, badminton, animatie pentru copii si adulti.

Contra cost: biliard, sporturi pe apa la plaja, saltele la plaja si la piscina.

Animalele de companie nu sunt acceptate.

Extras:

7=6, 8=7, 9=8, 10=9, 11=10, 12=10, 13=11, 14=12 pentru sejur pana la 13.06 si incepand cu 15.09.2019.

* Noptile gratuite se acorda din perioada cu cel mai mic tarif.

Tarife in euro/ pers/ noapte cu All Inclusive

 

20.05-13.06

15.09-30.09

14.06-07.07

24.08-14.09

08.07-23.08

Loc in Dubla Standard (max 2+2/ 3)

29,5

36

45

Loc in Dubla Standard Economy (min 2, max 2)

26,5

32,5

40,5

Single Standard

40,5

50

62

Loc in Dubla Superior Sea View (max 2+2/ 3)

34

40,5

49,5

Loc in Dubla Superior Park View Economy (min 2, max 2)

29,5

36

45

Single Superior Sea View

45

54,5

66,5

Loc in Family Room Sea View (min 2+2/ 3+1, max 4+2)

29,5

36

45

Reduceri:

  • 1 copil 2-12,99 ani cazat cu 2 adulti in Dubla - 100% reducere (pat suplimentar);
  • Al 2-lea copil 2-12,99 ani cazat in Dubla cu 2 adulti – 100% reducere (pat suplimentar) – numar limitat de camere pentru 2 adulti + 2 copii;
  • 1 copil 2-12,99 ani cazat cu 1 adult in Dubla - 50% reducere (pat normal);
  • 2 copii 2-12,99 ani cazati cu 1 adult in Dubla - 50% reducere (fiecare copil);
  • 2 copii 2-12,99 ani cazati cu 2 adulti in Family Room Sea View - 50% reducere (fiecare copil);
  • 2 copii 2-12,99 ani cazati cu 3 adulti in Family Room Sea View - 50% reducere (fiecare copil);
  • 2 copii 2-12,99 ani cazati cu 4 adulti in Family Room Sea View - 100% reducere (fiecare copil);
  • Adult in pat suplimentar in Dubla – 30% reducere.

Taxa de Statiune – 7 euro/persoana/sejur;
*pentru sejururi mai mari de 7 nopti se aplica taxa suplimentara 1 euro/persoana/zi.







web-director.ro Director web Sitez Web-List, Indexul site-urilor romanesti Director web